Det vigtigste trick af dem alle

I oktober har der været fokus på en lang række foredrag og oplæg. Alle med fokus på, hvordan man via viden om mennesker og forbrugeradfærd kan skabe øget konvertering. Hos Neurokonvertering, har det været Partner, Maria Tipsmark, som har stået for oplæggene – oftest med overskriften:

Fra tro til at vide – neuromarketing i praksis

Det er på ingen måde et religiøst oplæg, men en række konkrete eksempler på, hvordan du kan øge din konvertering – offline og online, vha. en række adfærdsgreb. Maria Tipsmark lægger bl.a. vægt på, hvordan vi kan guide forbrugeren gennem brug af flere elementer – f.eks. kontraster og billeder, og få langt flere til at læse et budskab og følge den direkte vej til check out.

“Når det gælder forbrugeradfærd, så er vi nødt til at forstå, at mennesket er komplekst. Vi vil gerne være individer, men alligevel er der universelle greb, som kan anvendes i arbejdet med øget konvertering”

Citat: Maria Tipsmark, Partner, Neurokonvertering

Det vigtigste er at forstå, at den moderne forburger anser det som virksomhederne pligt at hjælpe dem og sørge for fantastisk service. Et begreber som omnichannel bliver ikke brugt af hverdagsforbrugeren – det efterspørges ikke, det forventes! Uanset hvor kunden møder virksomheden, skal det være trygt og genkendeligt – og frem for alt: NEMT!

Vil du have øget konvertering, så husk:

Sørg for at kunden føler sig som en professionel. Uanset produkt eller service. Går det galt er det din skyld – fungerer det hele, så er du en helt.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *