Blog

Det vigtigste trick af dem alle

I oktober har der været fokus på en lang række foredrag og oplæg. Alle med fokus på, hvordan man via viden om mennesker og forbrugeradfærd kan skabe øget konvertering. Hos Neurokonvertering, har det været Partner, Maria Tipsmark, som har stået for oplæggene – oftest med overskriften: Fra tro til at vide – neuromarketing i praksis…
Læs mere

Engagement og 80/20 reglen

Måske er du vild med data – eller kender nogen som er? Hos Neurokonvertering er data en fast del af hverdagen. Vi tager udgangspunkt i eksisterende data og udfylder huller eller sørger for et ekstra lag. Det ekstra lag hvor al den gode og brugbare viden befinder sig. Det handler om at finde ind til…
Læs mere

AIDA 2.0 – øget omsætning

Det handler om at skabe opmærksomhed – på jeres platforme, produkter og uovertrufne service! Med AIDA modellen fortæller vi herunder, hvorfor opmærksomhed er så vigtigt, og hvordan du kan arbejde med konvertering og optimering vha. adfærdsdesign. AIDA modellen er vel nok en af de mest kendte markedsførings-modeller, også blandt dem, som ikke arbejder med markedsføring…
Læs mere