Facial recognition

Hos neurolab er vi vilde med mennesker! Faktisk er vi så vilde med at forstå andre, at vi bruger rigtig lang tid på at bruge vores viden til konkrete løsninger.

At vide hvad jeres kunder foretager sig giver vigtig indsigt i adfærd. Man kan bl.a. bruge eye tracking til at få overblik over, hvilke elementer som jeres kunder bemærker når vi snakker jeres hjemmeside, materiale eller nyeste youtube video. Med nye værktøjer indenfor facial recognition (ansigtsgenkendelse), lægger vi endnu et lag på forståelsen af kunden. Med facial recognition giver vi dig de bagvedliggende årsager – og svaret på, hvordan dine kunden opfatter dit brand. Uden filter!

Ved at anvende “emotion sensing technology”, samt web-kamera indfanger vi kundens ansigts udtryk i det øjeblik de præsenteres for logo, produkt, website eller andet materiale. Vi afdækker de ikke-rationelle handlinger, som er en medvirkende årsag til om kunden tænker “køb” eller “nej tak”.

Vi arbejder med involvering og køb, og hjælper jer til at forstå, hvordan mennesker opfatter jeres brand, produkt og budskab. Og så gør vi mennesker til kunder.